حمله به ریانا بر سر رابطه اش با کریس براون… خون و خونریزی

Celebrity WoRld

حمله به ریانا بر سر رابطه اش با کریس براون… خون و خونریزی

+

وای نه! شانزدهم فوریه، ریانا موقع خروج از کلوبی در لندن دیده شد، در حالیکه باریکه ای از خون از پایش پایین میآمد. بنابر گفته ها مردی که از رابطۀ او با کریس براون دل خوشی ندارد، به او حمله کرده است.

ریانا شب شانزدهم فوریهاش در کلوب شبانۀ The Box را با زانوی بریده و خونی که از پایش پایین میدوید، به آخر برد. ظاهراً خوانندۀ «الماسها» بیرون از کلوب،هدف تهاجم فیزیکی مردی پرخاشجو قرار گرفته است.

بر طبق گفتۀ یک شاهد عینی، هواداری یک بطری لوکوزید (یک نوع نوشیدنی غیرالکلی انگلیسی) را به طرف ریری پرتاب کرده و با جیغ و فریاد کلماتی دربارۀ رابطۀ سرد و گرم شوندۀ او و دوست**پسر ۲۳ سالهاش، کریس براون، گفته.

بنابر گزارش Daily Mailدر طول این مجادله، ریانای ۲۴ ساله روی یک شبکۀ میله ای آهنی افتاد و زانویش را برید. محافظ شخصی ریانا به دنبال این مرد دوید، اما آنطور که Media Take Outگزارش میکند، در حین این تعقیب پایش مجروح شد و وادار شدند به دنبال مراقبت های پزشکی او بروند.

ریانا برای هفتۀ مُد لندن در پایتخت به سر میبرد، جایی که طرحهای مُد لباس جدیدش برای ریور آیلند را برای نخستین بار به معرض نمایش گذاشت. شانزدهم فوریه پس از نمایش مُد، ریری داشت به همراه کارا دِلِوینن در کلوبهای شبانه خوش میگذراند، اما همه چیز ختم به خیر نشد.

این هوادار دیوانه تنها کسی نیست که بابت تصمیمات اخیر ریانا برای زندگیاش خوشنود نیست. پس از هدیه گرفتن یک گیاه گلدانی[۱] برای روز والنتاین و به اشتراک گذاشتن تصویر آن در اینستاگرام، کوهی از کامنتهای خشمناک از مادرانِ هوادارانش دریافت کرد.

مادرها بر سر استفادۀ ریانا از مواد مخدر غضبناکند

یک مادر عصبانی، اَنجی کورمییر، در تو**ییتر نوشت: «این آشغالا رو تو**ییت نکن!! دختر من به تو نگاه میکنه[۲]! امیدوارم بفهمه که نباید مواد استفاده کنه.»

کاربر دیگری، کانی پریستلی، افزود: «ریانا با این کارش که مواد مخدرو همهجای اینستاگرام در معرض نمایش میذاره،حالمو به هم میزنه، انگار نه انگار که دخترای جوون پا جا پای اون میذارن. این کارا رو توی خلوت انجام بده.»

جولی برون نوشت: «ریانا عجب الگوی نمونهای برای زنای جوونه… س*ک*س، مواد، خشونت و برهنگی.»



نظرات شما عزیزان:

tara
ساعت17:39---12 اسفند 1391
hi.......

nacheha nemitunam linketun konam chera????

vali vebetun kheyli kalebe be joz justinesh baghiash khube.......

sar bezanid mamnum misham....... thanx

byeپاسخ:نه دیگه تاتا مزه وبلاگ به اون جاستینه.راستی لینکت کردما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,سـاعت 18:28 نويسنده atieh& ghazale
яima